Alla inlägg under februari 2010

Av SIV SANDBERG - 18 februari 2010 19:05

Plötsligt så händer det! Däckad med nästan 39 graders feber och kräkningar, fast bara två gånger under gårdagen och ingen idag. Man blir ju alldeles matt.


I eftermiddag vid 15-tiden, så mår jag bättre och har druckit en smoothie gjord på juice och lite mango och mineralvatten och en tsk proteinpulver. Riktigt gott. Mineralvattnet gjorde det riktigt fluffigt.


I morgon kan jag nog äta vanligt men vara lite försiktig ändå.


Ebbe har varit min sällskapshund hela tiden i sängen. Atle blev alldeles förtvivlad när jag spydde och jag fick lugna honom. En känslig herre när det väl gäller.


Av SIV SANDBERG - 13 februari 2010 19:43

Jag vill bli 5kg lättare, minst.

Jag vill bli starkare

Jag vill bli snabbare på att springa

Jag vill bli snabbare på att cykla

Jag vill bli uthålligare

Jag vill bli massa mer antagligen men det kommer jag inte på just nu.


Vet ni, det är bara karaktären som fattas och när jag väl hittat den kommer jag att uppfylla min önskelista även om det bara blir marginellt bättre, fast det där med vikten skall jag nå och jag tror att jag når detta om jag fullföljer så att jag grejar alla de andra delarna i önskelistan.


Önska mig lycka till för det behöver jag!

Ovido - Quiz & Flashcards