Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

Semester!

Av SIV SANDBERG - 9 juli 2011 19:09

Jag vet inte riktigt vad jag känner inför årets semester. Lite för trött just nu för att ens tänka på den som en skön ledighet. 


Men, jag har fr o m nu semester. Tre hela veckor. 


Jag har inte bestämt något särskilt och då tyckte jag att det var OK att vara hundvakt åt diverse hundar. Men det blir från min andra vecka. Lite kul skall det allt bli. Fyra hundar i huset, det kan bli rätt kul och rörigt faktiskt. Framförallt för att en är valp och väldigt söt.


Det är skönt att inte bestämma att man skall åka någon stans utan jag kan ta dagen som den kommer. Det kommer väl att bli en del promenader och en del hundträning antar jag. Man kommer liksom inte undan  


Känns det som om jag inte riktigt har landat? Det har jag inte. Jag har jobbat 70 timmar denna vecka och det har varit tufft. Dessutom känns det som om jag skulle behövt några dagar till. Men jag orkar inte mer. Så det så.


Så jag är väldigt väldigt värd min ledighet!


Skål! 

 
 
Ingen bild

Leif_A

9 juli 2011 20:06

Nästa helg är ju LK och jag i Götet. Hon gillar hundar :-)

SIV SANDBERG

9 juli 2011 23:14

Ni är välkomna, då har vi tre hundar här. Sara är här också då, tror jag i alla fall.

 
Stefan Manning

Stefan Manning

9 juli 2011 22:54

Den är Du verkligen värd! Jag skall slava tre veckor till.

http://ultrastefan.bloggplatsen.se

SIV SANDBERG

9 juli 2011 23:13

Synd om dig men det blir bra när det väl är där.

 
Ingen bild

Lotta Walter

10 juli 2011 10:31

Vi är så tacksamma att ni kan passa lille Rufus! Hoppas att du får en underbar ledighet, åtminstone första veckan. :)

SIV SANDBERG

11 juli 2011 16:46

Klart att jag skall ha även vecka 2 och 3. Rufus är en go kille, det såg jag med all tydlighet idag när Nils och han tränade tillsammans.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SIV SANDBERG - 6 april 2012 12:24

Nu har vi tränat agilty i snart två terminer, Ebbe och jag, och vi älskar det. Ebbe har utvecklats jättemycket under denna tid och blivit en hund som söker sig till hoppen och andra hinder.   Gungan är väl det som är svårast för honom eftersom ha...

Av SIV SANDBERG - 3 januari 2012 10:49

Jaha, nu är det nytt år igen. Vad skall man lova då. Ingenting som jag går ut med offentligt med i alla fall. :-) Inte på det väldigt personliga planet i alla fall.    Men jag vet att jag ska: Gå på kurs med Ebbe. Agility del två. Det skall bli j...

Av SIV SANDBERG - 19 december 2011 11:10

Jag skall börja träna med en PT, har satt upp mig för tre pass tillsammans med henne till att börja med. Aldrig gjort förut,men det skall bli väldigt spännande och utmanande. Undrar om jag kan röra mig på julafton? Träningsvärk i hela kroppen kanske....

Av SIV SANDBERG - 14 augusti 2011 13:39

Nu har Molly ockskå åkt hem. Och hennes matte och husse och det blev alldeles tyst i huset.    Igår hade vi kalas för Sara och då var det lite folk här och totalt fem hundar. Hundliv kan man kalla det för. Två sådana som Ebbe och de gapade mest, ...

Av SIV SANDBERG - 8 augusti 2011 11:19

Idag är jag kompledig. Det känns som om jag har fått extratid och då undrar man ju varför jag sitter framför datorn och bloggar. Jo, för att jag kan disponera min lediga tid som jag vill. Så det så.    Jag skall göra nyttiga saker också, bara för...

Ovido - Quiz & Flashcards