Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Oturlig semester!

Av SIV SANDBERG - 25 juli 2011 15:17

Ingens fel att jag varit dålig de två sista veckorna på semestern, men det är inget kul. Jag har haft magproblem och har fortfarande till och från och har svårt för att känna matlust. Värst på förmiddagarna. Då är jag trött och orkeslös men det blir bättre ju längre dagen lider. Försöker äta små portioner av det jag mår bra av och det jag tycker om. 

Det tråkiga är att jag inte orkar träna varken mig själv eller hunden och dessutom är jag hundvakt och hade tänkt göra många roliga saker med den lille valpen som jag passar. Men hundarna är otroligt snälla och skötsamma och jag släpper ut dem i trädgården då och då. Kenth har varit jättesnäll och hjälpt mig med hundarna och det är tur för utan honom hade min vecka varit ännu värre.

Jag hoppas att jag snart blir av med denna basselusk för på måndag skall jag jobba igen. Men jag kommer snart att ta lite ledigt igen för att hämta mig.

Vill även berätta att jag varit hos doktorn och det pågår en liten utredning, men det går inte fort och jag har som sagt inte blivit så mycket bättre. 

Tyck lite synd om mig och peppa mig gärna, det behöver jag.  

 
 
Ingen bild

Eva L

25 juli 2011 15:27

Jag tycker litet synd om dig Siv, speciellt när du har alla hundar att måna om. Krya på dig och jag hoppas doktorn gör ett grundligt jobb. Kram kram!

 
Stefan Manning

Stefan Manning

25 juli 2011 15:32

Massor med tycka synd om komma pronto...

http://ultrastefan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva K

25 juli 2011 18:20

Klart vi tycker synd om dig men inte så jättemycket ändå - för du är fortfarande världens bästa Siv och världens bästa är det ju inte bara synd om!
Krya på dig - vi behöver ju dig!

 
Ingen bild

Anita Franzon

27 juli 2011 22:34

Hej!
Råkade halka in på din blogg. Krya på dig. Är vi inte överens om att det är nu livet ska vara som trevligast? Då vill vi väl alla vara friska och pigga. Håller med Eva L, doktorn får ta riktigt bra hand om dig. /Anita Lustlöparen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SIV SANDBERG - 6 april 2012 12:24

Nu har vi tränat agilty i snart två terminer, Ebbe och jag, och vi älskar det. Ebbe har utvecklats jättemycket under denna tid och blivit en hund som söker sig till hoppen och andra hinder.   Gungan är väl det som är svårast för honom eftersom ha...

Av SIV SANDBERG - 3 januari 2012 10:49

Jaha, nu är det nytt år igen. Vad skall man lova då. Ingenting som jag går ut med offentligt med i alla fall. :-) Inte på det väldigt personliga planet i alla fall.    Men jag vet att jag ska: Gå på kurs med Ebbe. Agility del två. Det skall bli j...

Av SIV SANDBERG - 19 december 2011 11:10

Jag skall börja träna med en PT, har satt upp mig för tre pass tillsammans med henne till att börja med. Aldrig gjort förut,men det skall bli väldigt spännande och utmanande. Undrar om jag kan röra mig på julafton? Träningsvärk i hela kroppen kanske....

Av SIV SANDBERG - 14 augusti 2011 13:39

Nu har Molly ockskå åkt hem. Och hennes matte och husse och det blev alldeles tyst i huset.    Igår hade vi kalas för Sara och då var det lite folk här och totalt fem hundar. Hundliv kan man kalla det för. Två sådana som Ebbe och de gapade mest, ...

Av SIV SANDBERG - 8 augusti 2011 11:19

Idag är jag kompledig. Det känns som om jag har fått extratid och då undrar man ju varför jag sitter framför datorn och bloggar. Jo, för att jag kan disponera min lediga tid som jag vill. Så det så.    Jag skall göra nyttiga saker också, bara för...

Ovido - Quiz & Flashcards