Alla inlägg under november 2010

Av SIV SANDBERG - 23 november 2010 12:47

Jag tycker om vintern om jag bara är rätt klädd. Hunden skall vara rätt klädd också, den lille alltså. Han som fryser mest.


I år har jag köpt tre bra dressar till honom. Den ena är en Orbtrack och den är en bra höst och vårdress som han skall ha när vi tränar lydnad och spår. En smidig och vindtät overall som sitter jättebra.


Den andra är ett täcke med ulligt foder och vind och vattentät. En Hurtta, också märkeskläder för hundar. Den gillar Ebbe skarpt. Varm och go!


Igår beställde jag en fleeceoverall med ben och den ser jag framemot att ta på honom. Han brukar inte gilla kläder med ben, men jag tror att han gillar den när han väl fått på sig den.


Själv får jag väl gå med mina vanliga gamla trasor på mig resten av vintern! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards