Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Det går åt rätt håll!

Av SIV SANDBERG - 30 juli 2011 09:53

Idag är det första dagen som jag känner mig skapligt pigg på morgonen. Det är på tiden eftersom jag skall börja jobba på måndag igen. 


Hade inga fel på mina prover, så inte har jag någon bakterie i alla fall. Det hade nästa varit bättre om det varit det, men nu är det bara nya tag som gäller. 


Lite avslappningsövningar, Proviva och youghurt, rostat bröd och te är vad som gäller på förmiddagen i små portioner. På eftermiddagarna börjar jag känna hunger och då går det rätt bra att äta. 


En promenad varje dag med hundarna och tilsammans med Kenth och hundarna gör också gott. Igår hade jag mina VFF på mig till ängen och då blir det ju lite träning för lederna i fötterna i alla fall. De är så sköna att gå i om underlaget är OK. Helst lite skogsstigar så att fötterna får jobba lite.


Läget är bättre i alla fall och humöret har också blivit bättre.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SIV SANDBERG - 6 april 2012 12:24

Nu har vi tränat agilty i snart två terminer, Ebbe och jag, och vi älskar det. Ebbe har utvecklats jättemycket under denna tid och blivit en hund som söker sig till hoppen och andra hinder.   Gungan är väl det som är svårast för honom eftersom ha...

Av SIV SANDBERG - 3 januari 2012 10:49

Jaha, nu är det nytt år igen. Vad skall man lova då. Ingenting som jag går ut med offentligt med i alla fall. :-) Inte på det väldigt personliga planet i alla fall.    Men jag vet att jag ska: Gå på kurs med Ebbe. Agility del två. Det skall bli j...

Av SIV SANDBERG - 19 december 2011 11:10

Jag skall börja träna med en PT, har satt upp mig för tre pass tillsammans med henne till att börja med. Aldrig gjort förut,men det skall bli väldigt spännande och utmanande. Undrar om jag kan röra mig på julafton? Träningsvärk i hela kroppen kanske....

Av SIV SANDBERG - 14 augusti 2011 13:39

Nu har Molly ockskå åkt hem. Och hennes matte och husse och det blev alldeles tyst i huset.    Igår hade vi kalas för Sara och då var det lite folk här och totalt fem hundar. Hundliv kan man kalla det för. Två sådana som Ebbe och de gapade mest, ...

Av SIV SANDBERG - 8 augusti 2011 11:19

Idag är jag kompledig. Det känns som om jag har fått extratid och då undrar man ju varför jag sitter framför datorn och bloggar. Jo, för att jag kan disponera min lediga tid som jag vill. Så det så.    Jag skall göra nyttiga saker också, bara för...

Ovido - Quiz & Flashcards